serba sedikit produk rendah carbs

Salam....
Lupa pulak nak kongsi produk ni yang rendah carbs. Saya kan suka makan kicap jadi sesekali nak makan juga masak kicap, setakat bersalut kicap sikit pong tak apalah.... tapi takut sebab kicap ni tinggi karbohidratnya. So, saya pong melilau cari kat pasaraya, teng tereng.... akhirnya jumpalah satu kicap ni, yang carbs dia rendah sikit dari kicap lain. Saya beli di Mydin Mall Kubang Kerian, Kota Bharu
Kicap Abby, sedap jugak tapi letak sikit-sikit jelah....

carbs dia 15ml baru 1.8g, biasanya kalau kicap lain mencecah puluhan gram.
Satu lagi produk yang saya beli, mayonis jenama Kimball. Sebenarnya jenama Kraft lagi sikit carbs dia tapi tak jumpa kan so saya beli kimball jer lah... buat scrambled egg, masa nak makan letak sikit mayonis dan salad coral, kenyang sampai tengahari! Insyaallah!
carbs dia 1.1g dalam 1 sudu besar gitu, kira oklah....

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails