nak cakap satu rahsia ni! Ssyy...

Sus pen tak baca tajuk?
kik kik kik
Saja je sebenarnya. Sekarang pukul 1.53pm. Dah nak balik dah tapi terbukak laptop. Rindulah sebab lama dah tak update blog, so saya tulislah sikit-sikit yer apa yang terlintas di minda.

Sebenarnya, nak cakap rahsia jugaklah ni.... rahsia ni hanya kita je yang tahu (siapa yang baca blog ni dan penulis blog ni)... ehehhe

Saya sekarang tengah dalam proses DIET!... DIET????
Apa maksud DIET?????

Takdelah hebat sangatnya diet saya ni.... saya dalam proses nak menurunkan berat badan saya (tu baru nampak lebih formal kan?). Dah lama sangat dah terkurung dalam sarung nangka ni... kua kua... ingat nak tukarlah sarung nagka yang kecik sikit... hahahha

Sebenarnya saya baru masuk minggu ke-3, guna produk Alpha Lipid SD2. Thanks to my sifu 'Oyan Ismail' yang memperkenalkan produk ni. Ish, janganlah ingat saya nak jual produk, sebenarnya saya nak kongsi cerita jer beb. Setakat ni dah turun 6.7kg, banyak tu woooooo.... masa timbang hari tu 10 hari makan. Pastu saya period seminggu then sekarang dah start balik makan asld2.

Itu je rahsia saya. Jangan terkejut kalau tiba-tiba je blog saya nanti akan jadi blog resepi rendah karbohidrat pulaks... hihihi... itu niat saya lepas ni... cuma tak dan nak kumpul, cipta dan ubahsuai lagi resepi. Baru ada dua tiga jenis je... nanti saya updatekan yer.... BERES! Ada ilmu kita kongsi-kongsikan bersama, baru berkat. Sekarang ni dah kul 2ptg, jap gi nak punch card balik so dalam dua tiga hari lagi saya update, camana nak diet cara ni yer.... eehhehhe

Nantikan kemunculan saya dengan imej baru.... ehehhe.... Insyaallah (jika saya kuat semangatlah)

2 ulasan:

MAK TEH said...

ok cikgu, semuga berjaya dlm pertarungan ni, mak teh pong ada dgr alpha ni, herbalife jugak katanya amat berkesan...mak teh dah lama berjuang nak turunkan at least 7kg,la ni 60kg..baru2 ni mak teh mkn collagen,walaupun berat bdn x turun tapi kulit nampak lebih ceria,x kusam mcm selalu..menantikan resepi2 yg mesra utk kita

mamacupie / Fatihah Pauzihal said...

Doakan saya Mak Teh, sebab saya ni tahap over over over dah ni. Memang kena buat sesuatu demi untuk kesihatan kita sendiri jugakkan! Terima kasih ya!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails